حس این روزای من

 

بعضی وقتا ما آدما یک رابطه ای یا کاری رو شروع می کنیم اولش شاید واسه خاطر دلمون یا حسی که نسبت به اون کار یا رابطه داریم شروعش می کنیم ولی وقتی یک مدت طولانی گذشت وقتی خودمون پرورشش دادیم واسش وقت وانرژی گذاشتیم هر روز وهر ثانیه به این فکر کردیم چیکار کنیم که همه چیز خوب پیش برود و همه چیز از اینی که هست بهتر بشه چه روزایی که خسته وعصبی می شدی  حتی فکر می کردی اصلا کار من از اول اشتباه بود (الان کاری به این ندارم که اون کار درست بود یا نه ) بعد دوباره سعی می کردی از نو شروع کنی ، تلاشت رو واسه بدست آوردنش بیشتر کنی چه روزایی که مریض بودی اما خم به ابرو نمی آوردی چه ریسک هایی می کردی و چه وقتایی که با کله زمین می خوردم وبدترین حس های دنیا رو تجربه می کردم اما باز بلند می شدم  ولی یک دفعه یک وقتی که فکر می کنی همه چی داره درست پیش میرود همه چیز بهم می ریزد طوری میشه که مطمئن می شی دیگه نمی شه کاری کرد ولی نمی خوای قبول کنی چون الان به جز اون حس وحال های اولیه تمام اون زحمت هایی که واسه ی ادامه اش کشیدی تمام شب ها و روزهایی که بهش فکر کردی، شب زنده داری ها ،استرس ها ، نگرانی ها میاد جلوی چشمات، نمی خوای باور کنی شکست خوردی. 

یادم حدود ده سال پیش وقتی فیلم سگ کشی رو دیدم یک قسمت از فیلم خیلی به دلم نشست مژده شمسایی بعدازاینکه از طلبکارا کتک خورده بود گفت الان دیگه واسه اون ادامه نمی دم واسه خاطر خودم ادامه می دم نمی خواهم شکست بخورم چون خیلی واسش تحقیر شدم و زحمت کشیدم.  

الان مطمئنم دیگه همه چی تموم شده ولی چون هر کاری از دستم برمی آمد، کردم پشیمون نیستم. همیشه فکر می کردم اگر شکست بخورم خیلی بهم می ریزم وداغون می شم  ولی این چند شب با خودم فکر می کردم تو این مدت رشد کردم بزرگ شدم ،استقامت و ازخودگذشتگی ، زمین خوردن و بلند شدن، صبور بودن را یاد گرفتم.  خودم باورم نمیشد بتوانم شکست رو تحمل کنم. همیشه این حرف ها رو شعار می دونستم فکر می کردم مگه میشه تو اوج ناراحتی ازدست دادن وشکست خوردن فقط خوبیهای گذشته رو ببینی و از اونها لذت ببری ولی واقعا تو این روزا با تمام وجود حس کردم که می شود فقط تجارب و خاطرات خوب رو تو ذهن نگه داشت و با یادآوریشون لذت برد و همون ها رو زنده نگه داشت و بدیها رو فراموش کرد واگر بهم بدی کردن فراموش کنم و واسه ی اونا که بد کردن یا شایدم من فکر کردم بد کردن دعا کنم و وقتای که خوب بودن وخوبی کردن رو به یاد بیارم می خواهم اول از همه خودم رو بعد هم بقیه رو نه در حرف بلکه واقعا از ته دل ببخشم . دو سه روزه دارم قوی بودن و بخشیدن و شاد بودن موقع شکست خوردن و از دست دادن رو تمرین می کنم. 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
یاسین سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:19 ق.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

کاش هممون به این باور برسیم

من همیشه همه چیز رو خیلی واسه خودم سخت می کردم واحساس می کردم نمی تونم این جوری باشم یعنی لحظه ای می تونستم ولی بعد چون خیلی بهش فکر می کردم تو ناخداگاهم یه حس تدافعی می گرفتم واین حالم رو بدتر می کرد ولی خدا روشکر الان چند روزه که خوبم.

امیر سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ق.ظ http://www.01cd.ir

فروشگاه اینترنتی صفر و یک

http://www.01cd.ir

خرید انلاین نرم افزار ، بازی ، کارتون و....

دوست عزیز اگر تمایل داشتی که با هم تبادل لینک کنیم به آدرس زیر برو و لینکتو بزار و منم با اسم فروشگاه اینترنتی صفر و یک لینک کن

http://www.01cd.ir/index.php?links_exchange

موفق باشی

سحر سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ق.ظ http://saharri.blogsky.com

صحنه صحنه فیلم سگ کسی رو گاهی روزی ده ها بار با خودم تکرار میکنم....

خصوصا اونجایی که مژده شمسایی میگه: من به ارزشهای خودم فکر میکنم...

وای من با اینکه فقط همون موقع ها چند بار دیدمش ولی شاید باورت نشه هنوزم خیلی از جملاتش تو ذهنم مونده این روزا هم وحشتناک هوس کردم ببینمش.

یاسین سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ق.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

سلام. کافه خرداد برای متولدین خرداد :‌ www.kafekhordad.blogfa.com

سلام
حتما میام.

محمد سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:21 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

حست فوق العادس دختر!
خیلی قشنگ نوشتی! نوشتت رو دوست داشتم و درکش میکنم.
هممون باید قوی باشیم و تحمل روزای سخت رو داشته باشیم. من هیچوقت باور نمیکنم با این تفکری که الان داری شکست بخوری! فقط ممکنه موفقیتی رو که دلت میخواد با تاخیر در آغوش بکشی! همین!)

مرسی محمد بابت کمک هات.
دارم سعی می کنم قوی باشم اما نمی دونم با دلتنگی هام چیکار کنم.

محمد سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

قالب وبلاگت هم خیلی ساده تر و قشنگتر شده فقط فکر کنم منا جونت سرت رو بکنه! هدیش رو کن فیکون کردی رفت پی کارش!)))

ممنون می دونی اون قالب قبلی قشنگ بود ولی قرمزیش رواعصابم بود . واسه نوشتنم خیلی اذیت می کرد . آره تا حالا هم واسه اینکه هدیه بود عوضش نکرده بودم .

آموزشکده خوارزمی سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:33 ب.ظ http://diplom.blogsky.com

رفع مشکل مدرک تحصیلی از پایه دبستان تا دیپلم ،توضیحات نحوه دریافت مدرک دیپلم، سیکل، پیش دانشگاهی،

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد