تولد

یادمه ۸یا 9ساله پیش بود یکی از دوستام یه سی دی تصویری بهم داد گفت: این یه خواننده ای هنوز مجوز نگرفته برا آهنگاش ولی صداش بد نیست. سی دی رو اوردم خونه گذاشتم دیدم یه آقای چاق و پشمالوه (همون جریان قضاوت کردنه اومد تو ذهنم) گفتم: وا این دیگه کیه! ولی وقتی شروع به خواندن کرد نوع شعراش وآهنگاش یه حس خوبی رو به من منتقل کرد که هنوز گرفتار صداش وترانه ها واون حس خوبی که از شنیدن صداش بهم دست میده موندم.  

امروز دلم خواست به بهونه ی تولد رضا صادقی یکی از شعرا وآهنگاش رو بنویسم ولی هرچی فکر کردم کدوم آهنگش رو بیشتر دوست دارم نتونستم یکی رو انتخاب کنم. چه صبح هایی که ساعت 6 حوصله ی خودم و اداره رفتن رو نداشتم و با آهنگ دیگه نمی تونمش و آهنگ می خوام تو رو که باشی انرژی مثبت گرفتم وآماده ی رفتن شدم. چه وقتایی که دلم گرفته بود و با آهنگای خداحافظی ، وایسا دنیا ، خدا رو چه دیدی ، فردا با ماست،ممنونم ،آغوش خدا و....خلوت کردم.  

یادمه شبی که تو اهواز کنسرت داشت ، اسباب کشی داشتیم و تمام وسایل خونمون جمع بود هرچی گشتم نتونستم مانتو وروسریم رو پیدا کنم و با یه مانتو که دم دستم اومد رفتم . مامانم گفت: حالا خدا گفته تو این وضعیت بری؟ ولی راضیش کردم بچه ها رو بگیره تا برم و آقای همسر هرچی بهش گفتم بیا، نیومد ولی چون می دونست من چقدر رضا رو دوست دارم گفت: تو با دوستات برو منم با منا وماندانا رفتیم . با اینکه امکانات اون کنسرت در حد منفی بود ولی واقعا بهترین کنسرتی بود که تا حالا رفتم. هنوزم وقتی آهنگ آشنای بی نیازش(تو با منی)، داشتم فراموشت می کردم و دلم برات تنگ شده جونم رو می شنوم طنین صداش تو گوشمه. بهار2سالش بود هر جا صدای رضا رو می شنید یا حتی وقتی رو مجلات عکسش رو می دید با یه ذوقی می گفت: مامان رضا صادقی. پریشب موقع سریال ملکوت تو آشپزخونه بودم یهو هستی با جیغ گفت: مامان آخر سریال رضا صادقی می خونه.  

هرچند که نتونستم هیچ آهنگی از رضا رو به عنوان بهترین انتخاب کنم .اما این روز رو به خودم و تمام دوستداران رضا تبریک می گم.

نظرات 11 + ارسال نظر
بلوط دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:44 ب.ظ

سلام مهربون
منم این روز رو به رضا صادقی و تمامی دوستدارانش ار جمله شما تبریک میگم
در بلوط منتظر حضورت هستم
موفق باشی

سلام روحا جان
ممنون. اومدم.

بیدل دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

نقطه مقابل من هستید. من از ناظری و سراج خیلی خوشم میاد و شجریان.

سلام بیدل جان
من شجریان و ناظری رو دوست دارم ولی با آهنگای رضا خیلی راحت تر ارتباط برقرار می کنم. اتفاقا کنسرت ناظری رو ۲بار رفتم. شجریان رو هم دو بار داداشم که رفته بود تلفنی زنگ زد وبنده هم با پر رویی تمام کلی خرج رو دسش گذاشتم.

محمد دوشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:45 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

رضا صادقی تو این چند ساله اونقدر به زندگی و لحظه های من رنگ داده که تا اخر عمرم مدیونشم. عااااااااااشق سوز صداشم و شعراش رو دوست دارم. باور کن از وقتی میشینم تو ماشین تا میخوام پیاده شم فقط و فقط و فقط رضا صادقی گوش میدم.میدونم چرا دوسش دارم. دردش و سوز صداش رو فک کنم میفهمم و درکش میکنم.
خییییییییییلی دوس دارم یه روز تو کنسرتش برم و یه گوشه تنهایی وایسم و باهاش همصدا بشم. با کلی ادم دیگه که اهنگای رضا صادقی رو میفهمن.

من میتونم یه اهنگ رو انتخاب کنم:
به همین سادگی رفتی بی خداحافظ عزیزم
فقط و فقط و فقط همین اهنگ رو شاید صدها بار گوش دادم و سیر نمیشم.

پس منم بلند میگم طرفدار رضا صادقی و صداش هستم و باهاش کیف میکنم.فقط اعظمی کنسرتش نیاد بره من نفهمم که از چشم تو میبینما!)) منم به تو تبریک میگم.

محمد منم با رضا وشعراش چندین ساله زندگی کردم . دقیقا باهات موافقم رضا وشعراش رو باید فهمید ودرکش کرد تا بتونی دوسش داشته باشی.
وای محمد هر وقت شعرایش رو که تو کنسرت خوند گوش می دم یاد کنسرتش می افتم. نمی دونی تو با منی رو با چه احساسی باهاش می شد خواند.
من خیلی از آهنگاش رو ده ها بار تو روز بهشون گیر می دم وازشون خسته نمیشم ولی موافقم این آهنگش خیلی با احساسه خود رضا تو یه مصاحبه ای می گفت: وقتی این آهنگ رو می نوشتم انقدر گریه کردم که حس کردم الان میمیرم به یکی از دوستام زنگ زدم گفتم همین الان بیا پیشم وگرنه شاید اگه دیرتر بیای بمیرم. خودشم خیلی این آهنگش رو دوست داره همیشه می گه.
خرداد یه کنسرت تهران داشته که دادشم به من دیر گفت ولی حتما پی گیرش هستم به شوهری هم گفتم اگه کنسرت داشت تهران یه روزه میرم.

یاسین سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:22 ق.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

دلم برات تنگ شده جونم...می خوام ببینمت نمی تونم....
روزگام نمی تونه تو رو از من بگیره...آخه اونم میدونه که نفسم به نفس تو گیره...

این دو تا آهنگش دیوانه کننده است مثل بقیه آهنگاش! صداش و شعراش رو دوست دارم خدا کنه خودشم قدر خودشو بدونه...

می خوام تو رو که باشی ... حتی اگه نباشم...حتی اگه تو رویات خیال رفته باشم....
به همین سادگی رفتی بی خداحافظ عزیزم ...
دورم از تو اما با تو لحظه ها رو زنده هستم...
و.... تموم آهنگاش وشعراش دیونه کننده اند. آره خدا کنه قدر خودشو بدونه.

بیدل سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:57 ق.ظ http://sonnat.blogsky.com

البته من کنسرت نرفتم تا حالا و دوست هم ندارم برم. آخه پول دور ریختنه. آدم کاستش گوش میکنه حالشم بیتشره.

وای نگو کنسرت خیلی کیفش بیشتره. اصلا حس و حالش یه چیز دیگست. یه بار برو تا ببینی چقدر فرق داره.

بلوط سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ب.ظ

سلام عزیز

خانه ی دوست کجاست؟
چه کسی می پرسید
خانه ی دوست زمانی به پس کوچه ی تنهایی بود
با دری باز، و یک پنجره ی رو به خدا
باغچه ای داشت پر از اطلسی همدردی
بوی عطر دل پاک، همه جا حس می شد
تک درخت ته باغ، پُر ز برگ دلِ خوش
که به آهنگ نسیم سحری می رقصید

تو بلوط منتظر حضورتون هستم
برقرار باشی

چه جالب الان تو وبلاگت بودم .
ممنون از حضورت وشعر قشنگت.

بیدل سه‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:46 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

نه بانو جان. تو طایفه ما کسی تا حالا نرفته کنسرت. منم سنت شکنی نمیکنم. هههه.
ولی در کل فرقی نمیکنه.

چه جالب. چرا؟؟؟؟

بیدل چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:12 ق.ظ http://sonnat.blogsky.com

با روزه ی قلب آپم.

چه بحث جالبی اومدم.

آخرین سامورائی چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.facebook.com/?ref=home#!/firani1

وبلاگتو دیدم

سر فرصت بازم میام و مطالبت رو میخونم

ممنون از حضورت
خوشحالم می کنی.

سحر چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:33 ق.ظ http://saharri.blogsky.com

دوستان میخواین یه کمپینی چیزی به حمایت از آق رضا صادقی برپا کنیم؟؟؟

منم دوستش دارم و قطعا دلیل اصلیش سوزیه که تو صداشه...

من که بدجوری پایه ام.
دقیقا هم سوز صداش وهم متن شعراش.

بیدل چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

خب برای اینکه علاقه ای به این چیزا نداریم. حالا دیگه چرای اینو که چرا علاقه نداریم رو نمیدونم دیگه.... الله اعلم.

چه با مزه.
من جدیدا یه کشف بزرگ کردم این که خیلی از چیزا که فکرشم نمی کنیم ژنتیکی هستند و اکتسابی هم نیستند. شاید اینم جزو اونا باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد