همین جوری

۱-پنجشنبه بالاخره رفتیم خونه ی جدید با اینکه  یک بند مشغول کار کردنم ولی هنوز خیلی مونده تا خونه مرتب بشه. خیلی خسته شدم. 

2- احتمالا آخر هفته میریم سفر با برادر آقای شوهر وجاریم وبچه هاش. خیلی باحالند و از اون مدل زن وشوهرایی که بعداز چندین سال زندگی مشترک هنوز خیلی عشقولانه اند. قبلا چند بار باهاشون مسافرت رفتیم خیلی خوش گذشته بود. 

۳- دیروز بعدازظهر وحشتناک دلم هوای مامان بزرگ، بابا بزرگام رو کرده بود. هیچ کدومشون زنده نیستند. سر خاک هیچ کدوم هم برا اینکه اهواز نیستند نمی توانم برم . هرچی واسشون فاتحه خواندمم این هوس از سرم نیفتاد.  

4-ثبت نام بهار هنوز انجام نشده با اینکه تو تمام امتحاناتشون عالی بود این دفعه به آدرس گیر دادند. همه چی شده پارتی بازی و رشوه. مثلامدرسه ی غیر انتفاعیه ، کلی پول بابت ثبت نام و  کمک به مدرسه می گیرند. آزمون ورودی و مصاحبه هم می گیرند بعد هم به بهونه ی آدرس کلی رشوه می خوان بگیرند. نمی دونم چرا انقدر پول برا همه مهم شده که حتی کار فرهنگی رو هم با رشوه گرفتن می خواند انجام بدند. این مدرسه ی که هستی می رفت الانم دنبالش بودم بهار رو بنویسم یعنی بهترین مدرسه ی اهواز. دو سال پیش برا ثبت نام هستی خیلی دنبال کردم چند ماه ، هر روز می رفتم ومی اومدم ولی تو این دو سال با اینکه از لحاظ درسی از مدرسه راضی بودم از نظر اخلاقی اصلا خوب نبود. مدیر و معلماش خیلی بین بچه ها فرق می ذاشتند. اغلب بچه هایی که تو این مدرسه درس می خوانند، از اون مدلا که باباهاخرپولند ومامانا خونه دار و هر روز تو مدرسه افتادند قربون صدقه ی معلما می رند و کلی معلم خصوصی برا بچه هاشون می گیرند و هر روز به یه بهونه ای به معلم ومدیر سکه و کادوهای دیگه می دند. متاسفانه همینا باعث تبعیض بین بچه ها میشه. یعنی من هر بار که میرم مدرسه سر می زنم حالم از حرکات مسخره ی این خونواده ها بهم می خوره . خیلی دلم می خواست هستی رو دربیارم ولی مدرسه ی خوب تو شهر ما خیلی کم هست. خلاصه اینکه ایندفعه واسه بهار خیلی دل ودماغ دنبال کردن ثبت نامش رو نداشتم. حالا امروز می خوام برم دنبال ثبت نامش تو یه مدرسه ی دیگه که تازه تاسیس شده و خیلی تعریف کادرش و امکاناتش رو شنیدم ولی امسال فقط پایه اول و دوم داره. (البته معلم کلاس اول هستی خیلی خانوم مومن و با اعتقادی بود واصلا زیر بار این اداها نمی رفت.) 

5-روز شنبه اداره ی ما گردهمایی جوانان رو برگزار کرد. این داستان مشاورین جوان که این روزا خیلی باب شده خوبه ولی به شرط این که فقط مثل چیزای دیگه  یه عنوان نباشه البته به نظر من اول باید تو فکر کار و روحیه ی جوانان باشند بعد بخواند این عنوان ها رو به سیستم اضافه کنند.

نظرات 12 + ارسال نظر
منا دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:53 ق.ظ http://8daily.blogsky.com/

۱-خونه نو مبارک گلم
۲-مسافرت خوش بگذره اما زود زود برگرد من دلم برات تنگ میشه
۳-خدا رحمتشون کنه میفهمم چی میگه گاهی اینجور دلتنگیا رو با هیچی نمیشه پر کرد بارها من با خودم گفتم یعنی میشه دوباره از سر کار که برمیگردم خونه بابا رو ببینم که بهم بگه خسته نباشی بابایی
۴-....
۵-کجایی جوونی که یادت به خیر!
و اما
.
.
.
.
.
بازم!!!!؟؟؟؟
یه پیشنهاد اسم وبلاگت را بذار همینجوری و خلاص نه !

1-مرسی عسیسم.
2-اتفاقا منم بیشتر از همه دلم واسه ی تو تنگ میشه. همین حالا هم که خونمون از تو دور شده وصبح ها خودم تهنایی میام دلم برا خودتو ماشینت تنگ شده به قول حسام تو ماشینت یه چیزی کمه.
3- دقیقا همینه که میگی یه چیزی تو ذهنم واسه رفع این دلتنگی اگه پایه باشی بهت میگم.
4-.....
5- ای روزگار از دلم گفتیا
باشه حتما بهش فکر می کنم.

بلوط دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام مهربون
1- خسته نباشی
2- امیدوارم خوش بگذره و برای سفر شادی رو آرزو می کنم
3- خدا رحمتشون کنه امیدوارم با یادشون آرامش بگیری
4- متاسفانه تو ایران از این مدل مسائل زیاده البته از این دسته معلم های دلسوز هم کم نیست اما وقتی تو یه محیط فرهنگی و بین انسانهای گاها مثلا فرهنگی این اتفاق می افته جای تاسف داره
5- من هم مثل شما امیدوارم شعار نباشه البته که...
خشنود باشی و پایدار

سلام بلوط جان
1-ممنون
2-مرسی
3-نمی دونم چرا چند وقته خیلی بیشتر از همیشه به یادشون می افتم برم مسافرت سرخاک دوتاشون می رم.
4- آره خیلی زیاد شده و نگران کننده
5- من هم امیدوارم هرچند اصلا خوش بین نیستم.
ممنون براحضورت.

خانومی دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:05 ب.ظ http://khanoomi.blogsky.com/

مبارکه به سلامتی
متاسفانه همه و همه جا پولکی شده

مرسی عزیزم
آره خیلی بده محیط های فرهنگی پولکی باشند.

بیدل دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

۱- خونه جدید مبارک. تو فکر بی خونه ها هم باشید.
۲- سفر خوش بگذره. مواظب خودتون باشید. امیدوارم شما هم با شوهرتون تا آخر عمرتون از اون زوجای عشقولانه باشید.
۳- براشون دعا کنی بهتره. دعا کن خدا بهشت رو نصیبشون کنه.
۴-رشوه تو این مملکت بیداد میکنه. حالا هر کجا که باشه فرق نمیکنه. چه فرهنگی باشه چه سیاسی. همه چی شده پولی چون بنیان از شالوده خرابه.
۵-.....

۱-ممنون. اتفاقا بیدل جان وقتی داشتم وسایل بچه هام رو جمع می کردم خیلی احساس بدی بهم دست داده بود که این همه اسباب بازی ها ولباس های جورواجور دارند وقدر هیچ کدوم رو نمی دونن اونوقت یه بچه حسرت یه دونشون رو داره.
۲-ممنون. مرسی
۳- واسشون دعا کردم می دونی یه جورایی خودم دلتنگ شدم دلم هوای دیدن پیر زن پیرمردا رو کرده. آقای شوهر میگه هوساتم مثل بقیه ی آدما نیستند.
4-با حرفت دقیقا موافقم.

بیدل دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

راستی کتابا چی شد؟ تونستین دانلود کنین؟ من رفتم آدرسی که براتون گذاشته بودم. متاسفانه فیلترش کردن. باید با فیلتر شکن یا وی پی ان برین. ولی حتما از دستشون ندین. کتابای جالبی هستن.

دیشب داداشم دوتاشون رو با فیلترشکن و کلی دردسر دانلود کرد. کتاب خوشبخت ترین زن دنیا رو هنوز نتونسته دانلود کنه. این جوری که گفت: همش برا یه سایت بود فکر کنم. به هر حال ممنون

بلوط دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام مهربون

بخوان دعای فرج را به یاد خیمه سبز که آخرین گل سرخ از همه خبر دارد
فرا رسیدن سالروز میلاد منجی موعود را به تو دوست مهربان تبریک می گویم

شبی همرهت گذر به سوی چمن کنم
ز تن جامه بر کنم ز گل پیرهن کنم
غرور بنفشه را به پای تو بشکنم
سر زلف خویش را شکن در شکن کنم

خشنود ، برقرار و پیروز باشی

سلام بلوط جان
ممنون عید تو هم مبارک.

بیدل دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:43 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

سلام بانو جان. آپم. منتظرتون هستم. اگه یه سر تشریف بیارین و نظرتونم بگین خیلی خوب میشه. منتظرتونم.

سلام
چشم الان اومدم.

یاسین دوشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:20 ب.ظ http://Www.sooryas.blogsky.com

سلاملیکم...
حالا که همه به ترتیب کامنت گذاشتم. من به ترتیب نمی ذارم . شکا خودت پیدا کم کدوم مال کدومه :- )
الف) آدم می مونه تو این شرایط که حتی خودمون هم به خودمون رحم نمی کنیم. همه رو به چشم اسکناس می بینیم یکی تراول ۵۰۰ هزار تومنی یکی ۵۰۰۰ تومنی یکی ۱۰۰۰ تومنی یکی ۲۰۰ تومنی یکی سکه ۲۵ تومنی و...
ب ) دو تا چیز اگه باشه یک مسافرت رو به یاد موندنی می کنه یکی پول زیاد که می تونه سفر رو خاطره انگیز کنه و دومی همسفر خوب و باحال و خوش فاز که البته اولی رو اگه خیلی هم نداشته باشی می شه یه جوری سر کرد ولی بدون دومی واقعا حالت گرفته می شه ...واقعا...
ج) اسباب کشی خیلی لذت بخشه ... البته فقط پیدا کردن چیزهایی که خیلی وقته فراموششون کردی یا گمشون کردی زیر فرش یا جای دیگه ولی ای کاش جمع کردن وسایل و جابجا کردنش و چیدنش توی خونه جدید با یک دستگاهی یا زدن یک دکمه ای چیزی انجام می شد...
د ) سمینهار یا سمینار مسئله اینست !!!!!!!!!!!!
ه ) می گن پیرا برکت زندگی هستند و من بهش معتقدم. من تازگیا دومین پدربزرگمو از دست دادم ولی دوتا مادربزرگم هوز موندند برای دوتایی که رفتن و همچنین پدربزرگا ومادربزرگای شما آمرزش الهی و برای دو تا مادربزرگام طول عمر آرزو میکنم

سلام یاسین جان
راستی چند وقته می خواستم بهت بگم آخره خردادی هستی حالا خودت پیدا کن چرا؟؟؟؟؟؟؟
منم مثل خودت جواب می دم
اول) نه بابا، جوونا رو هنوز خیلی آدم حساب نکردند که ناهار بدند اتفاقا تا ساعت 1طول کشید ولی ناهارم ندادند.
دوم) من خودمم اسباب کشی رو خیلی دوست دارم ولی هرچی کار می کنم، تموم نمیشه دیشب از خستگی وکمر درد خوابم نبرد. جدی دیدی بعضی چیزا بعداز مدتها کشف می شند.
سوم) یاسین جان این روزا متاسفانه همه چی شده پول به قول تو قیافه ی همدیگرم به شکل اسکناس می بینیم.
چهارم) پیرا واقعا برکت زندگیند وچقدر وقتی نیستند جای خالیشون حس میشه. مادر بابام وقتی کلاس چهارم دبستان بودم فوت کرد ولی انقدر خوب بود که هنوز جای خالیش رو احساس می کنم. خدا بابابزرگات رو رحمت کنه. قدر مامان بزرگات رو بدون.
پنجم) به نظر من همسفر خوب خیلی مهمتره . حقیقتش من سفرهای صحرایی رو با امکانات کم دوست دارم ولی بدون بچه، این جور سفرا خوبند. خدا روشکر این همسفرامون خیلی خوبند.

بیدل سه‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:43 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

سلام بر بانو. بانو جان با دجال آپم. تشریف بیارین.

چشم الان میام.

بیدل چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ق.ظ http://sonnat.blogsky.com

خوبه. سعی کنین بقیشم دانلودکنین. راستی حالا چه کتابی رو دانلود کردین؟

ممنون. دادم داداشم بقیه رو هم دانلود کنه چون با فیلتر شکنم به سختی دانلود شد. تربیت کودکان،روش زندگی مسلمان.

بیدل چهارشنبه 6 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:22 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

به سلامتی. سفر هم خوش بگذره بانو جان. برا ما هم دعا کنید. چون دعای مسافر زودتر استجابت میشه.

ممنون.حتما دعات می کنم.توهم از دعا من رو فراموش نکن.

امی شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 06:07 ب.ظ http://www.shelakhteh.blogsky.com

سلام خونه نومبارک ....................
امیدوارم همیشه زندگیتت توپ توپ توپ باشه
مسافرتم بهتون خوش بگذره

ممنون گلم.
مرسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد