خدایا ممنون

خدایا ممنون واسه این که دیروزحس کردم هنوزم دوستم داری وتنهام نمی ذاری. خدایا ممنون واسه ی تمام داشته و نداشته هام. خدایا ممنون واسه ای این روزایی که دلم خیلی گرفته ولی تو تنهام نذاشتی. برا تمام چیزایی که این روزا نشونم دادی که تو اوج ناراحتی وغصه بدونم خیلی چیزا رو دارم که خیلی آدما به همونا محتاجند. خدایا ممنون واسه سلامتی خودم وبچه هام وخونواده ام، برا اینکه محتاج کسی نیستم، برا اینکه اگرم اشتباه می کنم هنوز عذاب وجدان دارم وخودم می فهمم که کارم بده .برا اینکه می خوام از ته دل بخوامت واگه می پرستمت وعبادتت می کنم نه از روی عادت باشه.آره خدا جونم می خوام فقط زبونی صدات نکنم می خوام وقتی یه عقب افتاده یا فلج مادر زاد یا بچه ی فقیر می بینم حیرون نشم که پس خدا چرا این رو نمی بینه وبعد از ترس این که خدا رو چرا دارم زیر سوال می برم پشیمون بشم و بی خیال فکرام بشم. دلم می خواد حکمت این دردای که به بعضیا می دی بدون این که خودشون مقصر باشند رو بدونم. دیروز خیلی دلتنگ بودم انقدر اشک ریختم وصدات کردم وقتی خواستم دعات کنم وازت چیزی بخوام دیدم واسه خودم چیزی جز آرامش نمی خوام ولی برا خیلیا دعا کردم حتی برا کسایی که از دستشون ناراحت بودم، برا خوشبختی وخوشحالیشون. خدایا کمکم کن آرامش به خودم وزندگیم برگرده و بتونم تو رو همون جوری که هستی بشناسم. 

این پست واسه دل خودم بود برا همین نظر دهی رو بستم.