تعطیلات

امروز شدیدا دلم گرفته وحشتناک دلم هوای آهنگای داریوش مخصوصا یاورهمیشه مومن رو کرده  اماهمکارام نمیذارند که گوشش بدم . بدبختی ها تو خونه بچه هام می گن آهنگ غمگین نذار اینجا هم اینا نمی ذارن. این جا هم هوا خیلی گرمه . مملکت ما داریم مثلا یکی از بهترین ادارات د و ل ت ی کار می کنیم یه کولر درست وحسابی نداره یعنی رسما الان یه آدم پختم . از صبح تا حالا هم این مدیرما( یه گزارش نمی دونم از کجا رسیده دستش می خواد کم نیاره) هی زنگ می زنه می گه برا تمام گزارشات وجداول نمودار بکش . هر چی بهش می گم آقا جان آدم نمودار می کشه که یه مفهومی رو نشون بده یا مقایسه کنه این دوتا مقوله ی جدا ازهمدیگند مگه میشه تو یه نمودار بهم ربطشون بدیم مگه تو گوشش میره. 

 این چند روز تعطیلی رو هم مشغول خونه داری وبچه داری بودم به جز روز جمعه که رفتیم آبادان . ساعت ۱ظهرکه رسیدیم‌ نصف مردم آبادان دم ورودی شهر جمع شده بودند و دست می زدندو می رقصبدند. سرتا پاشونم زرد بود . ماهم متعجب که چرا اینقده از اومدن ما همه ی شهر خوچحالند .که آقای همسری گفت: تیم صنعت نفت از دسته دو صعود کرده و رفته تو لیگ برتر. خلاصه که این آبادانی ها تو اون ظهر گرما ساعت ۱ منتظر تیم صنعت نفت بودند که بیاد و ازش استقبال کنند. مراسم گوسفند کشونم داشتند. بیچاره مردم خوزستان هیچ دلخوشی و تفریح درست وحسابی که ندارند. مجبورند دلشون رو به همین چیزا خوش کنند. 

بعدازظهرم که رفتیم بازار و کلی خوش به حال دخملام شد. ملتم که تو اون شرجی ریخته بودند توبازار . فکر کنم هیچ جایی تو ایران به اندازه ی خوزستانی ها و خصوصا آبادانی ها پول جای لباس و تیپشون نمی دن.   

 

*کتاب هویت میلان کوندرا رو مدتها بود می خواستم بخوانم بالاخره تو تعطیلات خواندمش اون قسمتش که ژان مارک ‌‌راجع به تعریف دوستی گفت واقعا قشنگ بود. 

* اسم این پست رو می خواستم بذارم همین جوری از ترس بعضیا نذاشتم ولی خودشون اسم پستشون همین جوری شد. 

نظرات 12 + ارسال نظر
مهیار سه‌شنبه 22 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:51 ب.ظ http://webneweshteha.persianblog.ir

سلام
وبلاگ جالبی دارین

سلام
مرسی

سحر چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:57 ق.ظ http://saharri.blogsky.com

اصلا همچین فکری نکن
همه جای ایران به اندازه خوزستان و آبادان پول واسه تیپشون خرج میکنن.
کار بدی هم نیست البته
اینم یه جور دلخوشیه دیگه...

وای سحری نمی دونی این جا طرف نون شب نداره بخوره ولی مانتو می خره بالای ۵۰ تومن وهر ماه هم یه مدل عوض می کنه. به خدا پرستار واسه بچه هام گرفته بودم تو یه جای وحشتناک زندگی می کرد ولی از من بهتر می پوشید.

منا چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:08 ق.ظ http://8daily.blogsky.com/

سلام گلم
میخوام امروز برم همینجوری آدرس اینجا رو به آرزو بدم تا این همه از اون ننویسی(حسودی در وکردم!)

نه که خیلی تعریف ازش کردم حسودیت شد اتفاقا امروز داشتم فکر می کردم اگه این جا رو بخونه جی میشه.

مادرخانومی چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:18 ق.ظ http://na1360.persianblog.ir

سلام.. از آشناییت خوشحالم.. اینجا تاییدیه نظرات یا نه

سلام
مرسی گلم آره تاییدیه نظرات داره
منم خوشحالم ازآشناییت .

بلوط چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:40 ق.ظ

سلام مهربون
از اینکه محل کارت اینقدر گرمه تحمل کردنی هست اما وقتی مدیر یک کار غیر معقول میخواد واقعا تحملش سخته
خب هر چی نباشه صنعت نفت آبادان هم یه جورایی تیم شهر شماست شما هم باید خوشحال باشید البته که صنعت نفت همین جوری دوست داشتنی هست
البته اگه جسارت نیست در کل خوزستانی ها و صد البته آبادانی ها اهل بزرگنمایی هستند و شاید با خوش تیپ گشتن می خوان یه جورایی اون حسشون رو ارضا کنند من معتقدم کارشون اشکالی نداره چرا که این هم یک نوع روحیه است که شاید در نوع خودش از خیلی مناطق دیگه ایران بهتر و جذاب تر باشه

خشنود باشی و پایدار
بلوط خرسند است که میزبان مهربانی هایتان باشد

سلام
نه بابا گرماش از حد تحمل کردن خارج شده . این مدیرمونم مرغش یه پا داره عوض بشو هم نیست منم وقتی زور می گه عصبانی میشم نق نق می کنم اما خوب زور اون بیشتره ومجبورم کارا رو اونجور که می خواد انجام بدم.
آره این رو قبول دارم که یکجورای می خوان باتیپشون بزرگنمایی کنن. ولی کلا خیلی با حال وبا معرفتن.
مرسی
مرتب سر می زنم.

گل یخ چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ب.ظ http://www.amirearab.persianblog.ir

سلام و ممنون از لطف و حضورتون در کلبه ی گل یخ

مطالب رو خیلی روان و با احساس می نویسید
از اشنایی با وب شماخوشحالم
و سعی می کنم باز هم سربزنم
با اجازه لینکتون خواهم کرد
یاعلی

مرسی گلم
لطف داری شما.

north چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:35 ب.ظ

این اولین بار شنیدم که آبا دانی ها واسه تیپ و لباسشون خرج می کنن فک نمی کردم

باید بیای ببینی.

تابا چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ http://tabakhanomi.blogsky.com

شاعر اینجا می گه ابادان شهر وفاست ظهراش چه با صفاست ...

تابا جونم
این وخوب اومدی واقعا که ظهراش مخصوصا تو تایستون چه با صفاست.
بازم تولدت مبارک گلم.

بلوط پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ق.ظ

سلام مهربون
تو این که خوزستانی ها خیلی با حال و با معرفت هستند هیچچچچچچچچچچ شکی نیست
بلوط به روز است - موفق باشی

سلام بلوط جان
مرسی سما لطف دارید.
سر می زنم.

دخترک پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:38 ب.ظ http://nazgol69.persianblog.ir/

سلام گلم
لطف کردی بهم سر زدی!
موفق باشی

سلام دخترک
خواهش می کنم.

احسان پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:54 ب.ظ http://evil-music.tk

سلام دوست عزیز وب خیلی جالبی داری موفق باشید
یه سر هم به من بزنید مرسی
فقط راجعه اهنگها یا عکسا یا...توی وبم نظر بدید ممنون میشم

سلام
مرسی سر میزنم .

یاسین پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ب.ظ http://Www.sooryas.blogsky.com

سلام . ممنون از ابراز لطفتون...من فقط می دونم ما خردادیها با توجه به اینکه تنوع طلبی توی ذاتمونه عشق لباسای متنوعیم

سلام
یاسین جان من جوونیام عشق لباس بودم ولی الان عشق لباسای دخملونه ی تو بازار واسه دخترامم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد