بامن بمان

با من بمان که ظلمت شب از راه می رسد 

وقتی که هیچ یاوری نیست وآسایش گریخته است 

خدایا! ای یاور بی کسان با من بمان! 

هر لحظه به حضور ((تو)) نیازمندم. 

چه چیزی جز لطف ((تو)) می تواند ترس ها را درهم شکند؟ 

چه کسی جز ((تو)) می تواند راهنما و پناه من باشد؟   

در روزهای ابری و آفتابی با من بمان! 

از هیچ دشمنی نمی هراسم ، چون ((تو)) در کنار منی! 

آنجا که ((تو)) هستی اشکها شوزنده نیستند، 

مرگ هم تلخ نیست. 

اگر با من بمانی همیشه پیروزم. 

 

خدایا ازت ممنونم برای آرامشی که این روزا به من دادی. برای اینکه به من یاد دادی به معنای واقعی خودم ودیگران رو ببخشم.  

همیشه فکر می کردم چون زبونی می گم خودم ودیگران رو بخشیدم و حتی کسایی که خیلی بهم بد کردند و بهم تو زندگی ضربه زدند رو تو دعاهام فراموش نمی کردم و براشون بهترین ها رو می خواستم پس بخشیدمشون، ولی چند وقت پیش دو، سه تا کتاب در مورد بخشش خواندم تو تمامشون نوشته بود اگر کسی رو فکر می کنید بخشیدید ولی هنوز بدیهاش رو فراموش نکردید بدونید از ته دل نبخشیدید واین باعث میشه روحتون آروم نشه وعشق خدا رو با تمام وجود حس نکنید. من چون حافظه ی خیلی خوبی دارم وتمام جزئیات روابطم حتی اونایی که برا خیلی سالها قبله به طور کامل یادم می مونه فکر می کردم خوب دست خودم نیست. بدیها وخوبیای آدما یادم می مونه ولی دارم سعی کنم تمام بدیها رو فراموش کنم واول از همه خودم واشتباهاتم رو ببخشم.  

از بچه گی فکر می کردم خدا مثل یه پیرمرد خشنه که اون بالا نشسته تا وقتی من اشتباه کنم مچم رو بگیره و من رو مجازات کنه . هر وقت هر کار بدی می کردم منتظر بودم بدجوری تاوانش رو پس بدم. هر وقت اتفاق بدی برام می افتاد، می گفتم: حقته فلان کار رو کردی حالا نتیجه اش رو ببین و هر چی کتاب می خوندم و به خودم می گفتم خدا رحمان ورحیمه ولی این تفکر از بچه گی ملکه ی ذهنم شده بود. نمی دونم شاید برا آموزش های غلط بچه گیمون بود. 

اما این روزا خدا رو با تمام وجود حس می کنم و تصمیم گرفتم خدا رو به جای اینکه عامل ترسم بدونم خودشو لطف ومحبتش رو شکننده ی ترس هام بدونم. خدا کنه این حس وحالم فقط مختص این روزا و این ماه نباشه.  

دوستای خوب دعام کنید، آرامشم دائمی باشه. 

نظرات 10 + ارسال نظر
مژی چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:32 ق.ظ http://ahoora-moji.blogsky.com

سلام دوسته خوبم
واقعا چیزی که نوشته ی برا منم اتفاق افتاده منم یه جاهای خدا رو در نزدیک ترین نقطه وجودم احساس کردم.
برات آرزوی خوشبختی و سعادت دارم
خوش باشی و پیروز

سلام
می دونی خیلی حس خوبیه.
ممنون از حضورت وآرزوهات.

سحر چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ق.ظ http://saharri.blogsky.com

بر عکس تو من همیشه فکر میکنم خدا شبیه یه پیرزن خیل چاقه با چارقد سفید و یه چوب تودستش که بالای چوبه یه ستاره دنباله دار نقره ایه...

امیدوارم آرامش تو هم یه ستاره دنباله دار باشه..

اتفاقا این تیکه ی چوب رو دقیقا منم فکر می کردم تو دستشه.
مرسی از دعات.
بوس بوس برا خودت ونباتت.

گل یخ چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ق.ظ http://www.amirearab.persianblog.ir

سلام و درود بی کران بر بانوی خوب خردادی
طاعاتتون مقبول درگاه حق انشاالله

لذت نزدیک شدن به خدایی که همیشه هست و در اوج مهربانی با ماها برخورد می کنه برای شما و همه مستدام باد انشاالله

سلام عبادات تو هم قبول باشه.
واقعا ممنون برای دعای خوبت.

محمد چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:06 ب.ظ http://mohamed.blogsky.com/

اسم کتابا رو بگو لطفا! دوست دارم بخونمشون.

اعظم این آرامش رو هدیه بده به همسرت و دخترات. به خدا همیشه حال ادم اینجوری خوب نیست.قدر حالت رو بدون و بهشون بگو چقدر برات عزیزن .

یه پیشنهاد تجربه شده ی برادرانه:

از این حست با نامحرما یعنی کساییکه اصلا این چیزا رو نمیفهمن حرف نزن. با اهلش حرف بزن و از یه گفتگوی دلچسب لذت ببر. خیییییلیها هستند اصلا به تلاش برا آرامش اعتقادی ندارند و زندگیشون خلاصه میشه تو بعضی کارای تکراری.آرامشت رو بیخودی خرج نکن.)

برات خوشحالم.

شفای روح ، با خالق هستی ، برای آن به سوی تو می آیم. اسم نویسنده ی اولی یادم نمیاد ولی دومی و سومی نویسندش جی .پی. واسوانی همشونم ترجمه ی فریبا مقدم هستند . البته با خالق هستی رو قبلا هم خونده بودم ولی خوندن همشون با هم خیلی بهتر بود.
اتفاقا این روزا با اینکه روزه ام ولی خیلی بیشتر از همیشه برا دخترا وقت می ذارم البته کلا میونه ی من ودخترام خیلی خوبه . در مورد آقای همسر ایشون رو اصولا ما خیلی کم زیارت می کنیم چون تا دیر وقت مشغول کارند و وقتی هم میاد موقعه ی افطاره بعدهم انقدر خسته است که خوابش می بره. خیلی وقتا بهش می گم دقت کردی ما چند روزه با هم حرفم نزدیم ولی چشم سعی خودم رو می کنم.
ممنون از توصیه ی برادرانت.
مثل همیشه خیلی خیلی ممنون.

بلوط چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:07 ب.ظ

سلام مهربون
فکر می کنم تو باید منو دعا کنی تا ذره ای به این آرامشی که تو دست پیدا کردی نزدیک بشیم - کاش ما هم بتونیم بشیم

کاش می شد این نگاه غوطه ور میان اشک را
بر جهان دیگری نثار کرد
کاش می شد این دل فشرده
بی بهاتر از تمام سکه های قلب را
زیر آسمان دیگری قمار کرد
کاش می شد از میان این ستارگان کور
سوی کهکشان دیگری فرار کرد
با که گویم این سخن که درد دیگری است
از مصاف خود گریختن
وینهمه شرنگ گونه گونه را
مثل آب خوش به کام خویش ریختن
ای کرانه های جاودانه ناپدید
این شکسته صبور را
در کجا پناه می دهید ؟

برقرار باشی

سلام بلوط جان
این آرامش هم از برکت دعا های شما دوستای خوبه.
اتفاقا هر شب موقعه ی اذان تموم دوستای خوبم رو دعا می کنم.
ممنون

بیدل چهارشنبه 27 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:18 ب.ظ http://sonnat.blogsky.com

سلام بر بانوی خرداد عزیز.
آرامش دائمی:
( الَّذِینَ آمَنُوا وَتَطْمَئِنُّ قُلُوبُهُمْ بِذِکْرِ اللَّهِ أَلَا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ ) سوره ی رعد/28
کسانی که ایمان آوردند و قلبهایشان با ذکر خدا به آرامش رسیدآگاه باشید که با ذکر و یاد خدا قلبها به آرامش می رسد.
( وَرَحْمَتِی وَسِعَتْ کُلَّ شَیْءٍ ) أعراف/156
و رحمتم همه چیز را در بر گرفته است.
( قُلْ لِمَنْ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ قُلْ لِلَّهِ کَتَبَ عَلَى نَفْسِهِ الرَّحْمَةَ ) انعام/12
بگو آسمانها و زمین برای چه کسی است؟ بگو برای خداست؛ بر خودش رحمت را واجب گردانیده است.
دعا میکنم که خداوند آرامشی به من و شما عطا کند از جانب خودش.

سلام بیدل
ممنون از نظراتت واینکه وبلاگ بنده رو به آیات خدا مزین می کنی.
ممنون از دعات.

یاسین پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:58 ق.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

خدا چه بسیار لحظاتی را از دست دادمکه به دنبال آرامشی جز آرامش با تو بودن بودم...

زیبا و کاملا واقعی. دقت کردی تو زندگی دنبال خیلی چیزا می دویم و وقتی هم بهشون میرسیم می بینیم اصلا اونی که دنبالش می گشتیم نبود و اون آرامشی رو که می خوایم بدست نیاوردیم.

امی پنج‌شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:54 ق.ظ http://www.shelakhteh.blogsky.com

سلام رسیدن به خیرخیلی وقت بودکه وقت نکردم بهت سربزنم ببخشید.
کاش میشودیکم ازارامشت وبه من بدی خوش به حالت امیدوارم همیشه این ارامش باهت باشه تااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

سلام
ممنون گلم. برات دعا می کنم حتما.
مرسی برای دعات.

یاسین جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ق.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

آرامشی برایت آرزو می کنم که فرشنگان هک غبطه اش بخورند...

خیلی با حال بود خردادی واقعی.

بیدل شنبه 30 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 01:44 ق.ظ http://sonnat.blogsky.com

سلام بر بانو. آپم

سلام بیدل جان اومدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد